onsdag den 20. november 2013

I'M BACK

Hello my lovelies!

Øj... Jeg er spændt på at se hvem der stadig læser med :)

Sagen er, at jeg ENDELIG har fået motivationen tilbage til at blogge! Jeg har brugt størstedelen af året i behandling hos en psykoterapeut, og efter jeg oveni er startet til psykiater og er blevet mere korrekt medicineret, ser det hele bare lysere ud. Jeg har mere overskud, og jeg er rent faktisk nået så langt at jeg er begyndt at lave uddannelsesplan med min sagsbehandler, hvilket jeg er ovenud stolt af - havde du spurgt mig for et år siden om jeg kunne tænke mig at lave sådan en, havde jeg bare kigget forskrækket på dig. Så som sagt, jeg er kommet langt indenfor det sidste år :)

Idéerne til blogindlæg kommer også så småt strømmende, og jeg har allerede leget lidt rundt med et negledesign jeg fandt, som jeg rigtig godt kunne tænke mig at vise jer! Jeg ELSKER nail-art, og synes personligt det er SÅ hyggeligt at sidde og trylle små kunstværker frem på neglene.

Jeg håber ikke, jeg har tabt jer alle sammen i løbet af det sidste lille års tid med tavshed fra min side, og jeg håber også I er klar til at lære en masse fede looks. Jeg glæder mig ihvertfald til at trylle lidt med penslerne igen :)

/Maria

1 kommentar:

  1. Dejligt, glæder mig til at se flere og spændende indlægs fra dig af :).

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet